ГБО PRINS – Голландія. Голландське газобалонне обладнання PRINS VSI
Для вимогливих клієнтів ми маємо честь запропонувати встановлення голландської системи розподіленого упорскування газу PRINS VSI.
VSI - це скорочення англійських слів "паровий розподілений упорскування" - останнє досягнення компанії Prins Autogassystemen B.V., провідного виробника ГБО в Голландії.
Ця система ГБО повністю інтегрована з бензиновою системою управління EOBD, тому емуляція сигналів, яка заборонена згідно з нормами EURO-3, не потрібно.
Система ГБО PRINS VSI розроблена в тісній співпраці з японською корпорацією Keihin Corp. - Світовим лідером у виготовленні газових форсунок. Стабільна робота форсунок Keihin гарантується протягом 290 мільйонів циклів. Це приблизно відповідає ресурсу 200 тисяч кілометрів пробігу.
У комбінації зі спеціальною стратегією програмного забезпечення ГБО PRINS дозволяє досягти чудових характеристик роботи на газу для автомобілів потужністю до 400 кінських сил.
Опис та характеристики основних вузлів системи розподіленого упорскування газу PRINS VSI.
Система послідовного упорскування газу .
З цим продуктом було розпочато новий етап у виробництві газового обладнання. Система підлаштовується під EOBD автомобіля і тому не потрібна жодна емуляція. Комунікація із системою відбувається через CAN-bus. Система має гомологацію R 67-01 ir R 110.
Голландське газове обладнання “PRINS” - найкраще та найнадійніше на сьогоднішній день існуюче обладнання. В обладнанні “Prins” використовуються форсунки японського виробництва (“Kehin”) які мають відмінні експлуатаційні якості. Це обладнання повністю призначене для сучасних автомобілів, двигуни яких виготовлені за EURO3, EURO4 стандартами.
Редуктор
Перетворює зріджений газ у газоподібний. Зменшує тиск газу, що подається з балона до потрібного. Відповідає 67Р-01 стандартам газового обладнання.
- Тип - діафрагмовий, однокамерне зниження тиску;
- Мінімальний тиск входу - 2 bar (30 Psi);
- Максимальний тиск входу - 18 bar (260 Psi);
- Робочий тиск - 0,6 bar (9 Psi) до 1,6 bar (23 Psi);
- Використовуване паливо - скраплений газ (LPG);
- Вихлоп газу - діаметр 16мм;
- З'єднання охолодження - діаметр 16мм;
- Маса 2,1кг (з закриваючим клапаном);
- Робоча температура - між -40°C і 120°C; C;
- Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi) за R67;
Форсунки.
Впорскує газ у кожен циліндр. Вироблено компанією Keihin Corp. Форсунки монтуються у блоки з 2, 3, 4, 5, 6 форсунками. Відмінні лінійні характеристики. Гарантується ідеальна робота і довговічність (290млн циклів). ;
- Darbinis slegis - 0,6 bar (9 Psi) iki 1,6 bar (23 Psi);
- Вхід газу - 11 mm;
- Вихід газу - 3 x 6 mm з'єднання (180/30010 180/30014), 4 x 6 mm з'єднання (180/30020 - 80/30024);
- Маса - 0,53 kg /30014). 0,70 kg (180/30020 - 180/30024);
- Використовуване паливо - скраплений газ (LPG);
- Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi).
Комп'ютер
VSI-ECU управляє системою впорскування :
- Вимірює сигнали двигуна, бензинових форсунок,MAP,RPM;
- Контролює газові клапани; li>
- Контролює газові форсунки;
- Вибирає вид палива;
- Має можливість керувати 8 циліндрами;
- CAN-controller (2.0b) може підключатися з OEM CAN-bus;
Фільтр
Забирає з палива дрібні домішки та охороняє форсунки від пошкоджень. Також у фільтрі встановлено датчики, які вимірюють температуру та тиск палива.
- Тип - змінний фільтр;
- Матеріал - потрійна куля скловолокна (GDL10);>Максимальний тиск входу - 18 bar (260 Psi);
- Робочий тиск - 0,6 bar (9 Psi) до 1,6 bar (23 Psi);
- Робоча температура - від -40°C до 120°C;
- Вхід газу - 6 mm зовнішній прямий (180/80010) або повернутий на 60 градусів (180/80012);
- Вихід газу - 1 або 2, 11 мм зовнішнього діаметра;
- Маса - 0,36 kg; Паливо, що використовується, - зріджений газ (LPG);
- Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi).
7 причин
Щоб обрати наш СТО для встановлення та ремонту ГБО
-
Італійські бренди з великою історією
Не пропонуємо клієнтам фальшиві бренди ГБО, на відміну від інших установників. Ми встановлюємо тільки найкраще ГБО італійських виробників із піввіковою історією. Таке як BRC, Zavoli і AEB. При цьому наші ціни на ГБО чесні та конкурентоспроможні!
-
Експертиза в діагностиці двигунів
Надаємо високоякісні послуги з діагностики ДВС. Завдяки знанням у сфері діагностики двигунів та широкому спектру діагностичного обладнання ми вирішуємо всі проблеми, пов’язані як із бензином, так і з газом!
-
Європейські стандарти безпеки
Встановлюємо ГБО за німецькими стандартами, забезпечуючи максимальну безпеку наших клієнтів. Автомобілі з ГБО, обладнані нами, успішно проходять технічний нагляд TÜV у Німеччині.
-
Один джерело
Використовуємо компоненти ГБО від одного виробника, що гарантує правильну та узгоджену роботу всієї системи.
-
Професійне обладнання
Найсучасніше обладнання, — сканери, ендоскопи, димогенератори, стенди, мотортестери — дозволяє нам забезпечувати оптимальну роботу ГБО та бездоганну роботу двигуна на бензині.
-
Професіоналізм
Встановлюємо ГБО навіть на найтехнічно складніші автомобілі: із прямим і комбінованим впорскуванням палива. Наша команда постійно вдосконалює свої навички та знання.
-
Постійний розвиток
Активно проводимо власні дослідження та технічні експерименти, щоб бути на передовій інновацій у сфері ГБО.