ГБО PRINS – Голландія. Голландське газобалонне обладнання PRINS VSI
Для вимогливих клієнтів ми маємо честь запропонувати встановлення голландської системи розподіленого упорскування газу PRINS VSI.
VSI - це скорочення англійських слів "паровий розподілений упорскування" - останнє досягнення компанії Prins Autogassystemen B.V., провідного виробника ГБО в Голландії.
Ця система ГБО повністю інтегрована з бензиновою системою управління EOBD, тому емуляція сигналів, яка заборонена згідно з нормами EURO-3, не потрібно.
Система ГБО PRINS VSI розроблена в тісній співпраці з японською корпорацією Keihin Corp. - Світовим лідером у виготовленні газових форсунок. Стабільна робота форсунок Keihin гарантується протягом 290 мільйонів циклів. Це приблизно відповідає ресурсу 200 тисяч кілометрів пробігу.
У комбінації зі спеціальною стратегією програмного забезпечення ГБО PRINS дозволяє досягти чудових характеристик роботи на газу для автомобілів потужністю до 400 кінських сил.
Опис та характеристики основних вузлів системи розподіленого упорскування газу PRINS VSI.
Система послідовного упорскування газу .
З цим продуктом було розпочато новий етап у виробництві газового обладнання. Система підлаштовується під EOBD автомобіля і тому не потрібна жодна емуляція. Комунікація із системою відбувається через CAN-bus. Система має гомологацію R 67-01 ir R 110.
Голландське газове обладнання “PRINS” - найкраще та найнадійніше на сьогоднішній день існуюче обладнання. В обладнанні “Prins” використовуються форсунки японського виробництва (“Kehin”) які мають відмінні експлуатаційні якості. Це обладнання повністю призначене для сучасних автомобілів, двигуни яких виготовлені за EURO3, EURO4 стандартами.
Редуктор
Перетворює зріджений газ у газоподібний. Зменшує тиск газу, що подається з балона до потрібного. Відповідає 67Р-01 стандартам газового обладнання.
- Тип - діафрагмовий, однокамерне зниження тиску;
- Мінімальний тиск входу - 2 bar (30 Psi);
- Максимальний тиск входу - 18 bar (260 Psi);
- Робочий тиск - 0,6 bar (9 Psi) до 1,6 bar (23 Psi);
- Використовуване паливо - скраплений газ (LPG);
- Вихлоп газу - діаметр 16мм;
- З'єднання охолодження - діаметр 16мм;
- Маса 2,1кг (з закриваючим клапаном);
- Робоча температура - між -40°C і 120°C; C;
- Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi) за R67;
Форсунки.
Впорскує газ у кожен циліндр. Вироблено компанією Keihin Corp. Форсунки монтуються у блоки з 2, 3, 4, 5, 6 форсунками. Відмінні лінійні характеристики. Гарантується ідеальна робота і довговічність (290млн циклів). ;
- Darbinis slegis - 0,6 bar (9 Psi) iki 1,6 bar (23 Psi);
- Вхід газу - 11 mm;
- Вихід газу - 3 x 6 mm з'єднання (180/30010 180/30014), 4 x 6 mm з'єднання (180/30020 - 80/30024);
- Маса - 0,53 kg /30014). 0,70 kg (180/30020 - 180/30024);
- Використовуване паливо - скраплений газ (LPG);
- Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi).
Комп'ютер
VSI-ECU управляє системою впорскування :
- Вимірює сигнали двигуна, бензинових форсунок,MAP,RPM;
- Контролює газові клапани; li>
- Контролює газові форсунки;
- Вибирає вид палива;
- Має можливість керувати 8 циліндрами;
- CAN-controller (2.0b) може підключатися з OEM CAN-bus;
Фільтр
Забирає з палива дрібні домішки та охороняє форсунки від пошкоджень. Також у фільтрі встановлено датчики, які вимірюють температуру та тиск палива.
- Тип - змінний фільтр;
- Матеріал - потрійна куля скловолокна (GDL10);>Максимальний тиск входу - 18 bar (260 Psi);
- Робочий тиск - 0,6 bar (9 Psi) до 1,6 bar (23 Psi);
- Робоча температура - від -40°C до 120°C;
- Вхід газу - 6 mm зовнішній прямий (180/80010) або повернутий на 60 градусів (180/80012);
- Вихід газу - 1 або 2, 11 мм зовнішнього діаметра;
- Маса - 0,36 kg; Паливо, що використовується, - зріджений газ (LPG);
- Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi).
7 причин
Щоб вибрати наше СТО для встановлення та обслуговування ГБО
-
Італійські бренди з великою історією
Ми не пропонуємо нашим клієнтам вигадані бренди, як більшість компаній в Україні! Ми встановлюємо лише найвідоміші італійські бренди з півстолітньою історією! Такі як BRC, Zavoli та AEB. При цьому наші ціни чесні та конкурентоспроможні!
-
Знання з діагностики двигунів
Ми надаємо високоякісні послуги в галузі діагностики двигунів. Завдяки нашим знанням у галузі діагностики моторів та широкому спектру діагностичного обладнання, ми вирішуємо всі Ваші проблеми, пов'язані з роботою двигуна як на бензині так і на газі!
-
Європейські стандарти безпеки
Ми встановлюємо ГБО відповідно до німецьких стандартів, забезпечуючи максимальну безпеку для наших клієнтів. Автомобілі, обладнані нами, успішно проходять перевірки TUV у Німеччині.
-
Одне джерело
Ми використовуємо компоненти ГБО від одного виробника, що гарантує правильну та узгоджену роботу всієї системи.
-
Професійне технічне обладнання
Ми маємо найсучасніше діагностичне обладнання, що дозволяє нам забезпечувати оптимальну роботу системи ГБО та бездоганну роботу двигуна на бензині.
-
Професіоналізм
Ми спеціалізуємося на установці ГБО навіть на найскладніших технічних автомобілях. Наша команда постійно вдосконалює свої навички та знання.
-
Експертність
Ми активно проводимо власні дослідження та досвіди, щоб бути на передньому краї інновацій у галузі ГБО.