Переваги їзди двигуна на газовому паливі (на газі) замість бензину
Останній час використання зрідженого газу стало популярнішим, що пояснюється переважно дешевизною газу порівняно з бензином. Однак у скрапленого газу як автомобільного палива є й інші переваги.
- Дуже важливо те, що це екологічно чистіше паливо, у вихлопі при роботі на газі міститься менше шкідливих речовин, у тому числі СО (майже вдвічі менше).
- Газ має вищу октанове число (порядку 100 і навіть вище залежно від складу). Відповідно, практично неможливі детонаційні пошкодження двигуна.
- Зменшується зношування циліндро-поршневої групи. По-перше, при пуску холодного двигуна не утворюється плівки з бензину, що змиває мастило. По-друге, газ згоряє повільніше і тиск у циліндрах наростає не так швидко - в результаті ударні навантаження на деталі двигуна менше.
- Завдяки кращому сумішоутворенню газу з повітрям (у порівнянні з бензином) і тому, що газова суміш рівномірніше розподіляється по циліндру - покращується ХХ двигуна, двигун працює м'якше і тихіше. Крім того, після пуску холодного двигуна на газі можна їхати практично відразу, не потрібно тривалого прогріву, як на бензині.
- Газ не розріджує моторне масло, тому масло можна змінювати рідше, ніж при експлуатації на бензині.
- Практично не утворюється нагару.
- Газ порівняно з бензином значно чистіший, тому в карбюратор не потрапляє бруд.
У порівнянні з бензином, у газу є один недолік: менша теплота згоряння. Тому при роботі на газі потужність двигуна менша приблизно на 5%. Іноді радять поставити дещо раннє запалення. Однак це спірне питання. По-перше, це доцільно робити тільки на автомобілях, що працюють на високооктановому бензині (95 і вище) - для того, щоб не доводилося ставити запалення пізніше кожного разу, коли треба їхати на бензині. По-друге, існує думка (в результаті проведених досліджень), що на високих оборотах при роботі на газі навпаки запалення має бути трохи пізнішим, ніж для бензину. Тому краще зберегти рекомендовані для бензину регулювання.
Ще один недолік - місце у багажнику займає.
І останнє – на газі не можна заводиться в холодну (мінус 10 і нижче). В принципі двигун заведеться, але це знижує термін служби діафрагми редуктора. Тому краще пускати на бензині, але вже за температури двигуна близько 40 можна перемикатися на газ.
7 причин
Щоб вибрати наше СТО для встановлення та обслуговування ГБО
-
Італійські бренди з великою історією
Ми не пропонуємо нашим клієнтам вигадані бренди, як більшість компаній в Україні! Ми встановлюємо лише найвідоміші італійські бренди з півстолітньою історією! Такі як BRC, Zavoli та AEB. При цьому наші ціни чесні та конкурентоспроможні!
-
Знання з діагностики двигунів
Ми надаємо високоякісні послуги в галузі діагностики двигунів. Завдяки нашим знанням у галузі діагностики моторів та широкому спектру діагностичного обладнання, ми вирішуємо всі Ваші проблеми, пов'язані з роботою двигуна як на бензині так і на газі!
-
Європейські стандарти безпеки
Ми встановлюємо ГБО відповідно до німецьких стандартів, забезпечуючи максимальну безпеку для наших клієнтів. Автомобілі, обладнані нами, успішно проходять перевірки TUV у Німеччині.
-
Одне джерело
Ми використовуємо компоненти ГБО від одного виробника, що гарантує правильну та узгоджену роботу всієї системи.
-
Професійне технічне обладнання
Ми маємо найсучасніше діагностичне обладнання, що дозволяє нам забезпечувати оптимальну роботу системи ГБО та бездоганну роботу двигуна на бензині.
-
Професіоналізм
Ми спеціалізуємося на установці ГБО навіть на найскладніших технічних автомобілях. Наша команда постійно вдосконалює свої навички та знання.
-
Експертність
Ми активно проводимо власні дослідження та досвіди, щоб бути на передньому краї інновацій у галузі ГБО.