Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 24.12.2015 14:59 Заголовок сообщения: Проблема с автоматическим переходом на гах |
|
|
Q box базик + Аляска форсунки хана машина опель астра г 1,8 . Проблема наступна після похолодання або якщо машина постоїть ніч на вулиці не хоче автоматично переключати на газ ! Тобто завожу зранку їду на бензині кнопка гбо мигає поки двигун не прогріеться потім пікає один раз і починє мигати в два рази частіше. Клацання по ній не дає ніякого результату тобта вона тухне але при вкченні машина на газ так і не переходить .Допомогає лише якщо заглушити машину почикати хвилину дві і знову завести! До установшика їздив вже раз 5 він там щось поклацае на комютері і мов їдь пробуй ... Підкажіть в чому може бути причина ?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
ortpp
Зарегистрирован: 05.04.2015 Сообщения: 111
|
Добавлено: 24.12.2015 15:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Причина в том что система теряет какойто сигнал, либо просадка по напряжению. Пусть ваш газовщик садится и едет с вами, чтобы в реальном времени увидеть что происходит с системой.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 24.12.2015 17:46 Заголовок сообщения: |
|
|
Так в тому й проблема що на прогрітій машині проблем ніяких тільки якшо вона добре остила ... ! Приїжаю проблем немає лишав машину 2ва рази йому він там щось з бубном робив але результату нема, так само зараз +4 в ночі все гуд тільки вночі 2 - 1 так вона і ... !
|
|
Вернуться к началу |
|
|
ortpp
Зарегистрирован: 05.04.2015 Сообщения: 111
|
Добавлено: 24.12.2015 19:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну, так а смысл ее оставлять. Уж потратьте свое драгоценное время и побудьте с ним или оставьте на ночь а утром приедте и вместе проедтесь. Зачастую оставляние машины ну ни к чему не приводит. Поверте моему опыту, сам газ не первый год ставлю и имею бестолковых подчиненных.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 24.12.2015 20:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну так і практикував лишав йому наніч ! Тут просто сумніви в його кваліфікації ! А в моєму радіусі їх хіба два і один одному вила типу їдь до того хай сам єбе....я , інші спеціалісти за 200км а іхати з невідомим результатом ... Я собі вже і шнур зробив. Просто незнаю в яку як кажуть сторону дивитись
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Drotik 08
Зарегистрирован: 13.12.2015 Сообщения: 77
|
Добавлено: 24.12.2015 21:46 Заголовок сообщения: |
|
|
беретеся за ноутбук і все побачите.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 02.01.2016 22:16 Заголовок сообщения: |
|
|
Підключив ноут і зрозумів що нічого не зрозумів !!!)))) Подивився на карту по ній окремо питання , на помилки , та налаштування з цього всього прийшов до висновку (ну скоріше теоритично спало на думру), щось з температурами нетак начебто температура газу 60 але ледве переключились і то після того як в гараж заїхав (неглушачи на повністю прогрітій машині) поки возився з шнурами (бо ноут сів батарея г..) скріни додаю хто що порадить ..?
https://drive.google.com/folderview?id=0BwfS9qgUKWFQUnBHQzQ1VjdkUzQ&usp=sharing[/url]
|
|
Вернуться к началу |
|
|
ortpp
Зарегистрирован: 05.04.2015 Сообщения: 111
|
Добавлено: 03.01.2016 08:27 Заголовок сообщения: |
|
|
У вас довольно низкая температура редуктора.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 03.01.2016 09:14 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну я це теж замітив Це поганий оігрів редуктора ? (Я на це зразу грішив але трубки обігріву досить гарячі вони і редуктор нижче бачка) Чи може щось з датчіками адже температура газу 60 а редуктора менша мало би бути навпаки чи я щось неправильно розумію?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
ortpp
Зарегистрирован: 05.04.2015 Сообщения: 111
|
Добавлено: 03.01.2016 09:28 Заголовок сообщения: |
|
|
У вас в програмее стоит датчик кме, а разве в комплекте не стаговский?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 03.01.2016 09:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну сиє мне неизвесно !! Що там запхав установщік я незнаю але памятаю що коли приїжав то він щось там з датчиками мутив в програмі ( бо спачатку на непрогрітій машині літом при при троганні з місця машина провалювалась) . А на ньому буде щось написано його можна безпроблем викрутити?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 03.01.2016 10:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Я ут читав про це
http://gazmap.ru/forum/index.php?topic=1320.0
Але мене цікавить чи то може щось з датчиком в прлграмі і який в програмі вбрати ... Сам редуктор під акамулятором щоб до нього добратись треба і защиту знизу зняти і акомулятор з бачком розшириючим короче ну дуже гемогно . Тому може купити новий датчик відомого Виробника і вкрутити з бубном як по ссилці та його вирати в програмі ?.... І якщо так то якй купувати?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Drotik 08
Зарегистрирован: 13.12.2015 Сообщения: 77
|
Добавлено: 03.01.2016 11:17 Заголовок сообщения: |
|
|
Определить тип датчика просто,утром,пока машина не заводиться температура редуктора и температура газа должна быть одинаковая(плюс минус градус, два ). Тип датчика температуры газа должен стоять как стандарт.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
taren
Зарегистрирован: 24.12.2015 Сообщения: 13
|
Добавлено: 03.01.2016 12:04 Заголовок сообщения: |
|
|
Тобто зранку чи на холодну машину підключаю ноут перебираю датчики(температур редуктора) в програмі і дивлюсь щоб співпало + - 1, 2 градуса з показником датчика газу (а датчик температури газу це і датчик вакууму ) ! Я все правильно зрозумів ? І ще Питання машину заводии чи проста вімкнути зажыгание щоб блок з ноутом законектився ?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Drotik 08
Зарегистрирован: 13.12.2015 Сообщения: 77
|
Добавлено: 03.01.2016 12:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Все правильно.Зажигание можно просто включить и не заводить двигатель.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|