Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Хтось
Зарегистрирован: 06.04.2015 Сообщения: 8
|
Добавлено: 06.04.2015 08:16 Заголовок сообщения: Чи доцільно ставити ГБО так, щоб можна було його зняти? |
|
|
Доброго дня всім, маю цікаве питання.
Хочу встановити ГБО з огляду на співвідношення цін газу та бензину. Проте, встановлення ГБО коштує чималих грошей, а я планую свій автомобіль через два роки продати. Чи доцільно ставити ГБО зараз з тим прицілом, що через два роки я його зніму і переставлю на новий автомобіль? ГБО буде ще майже нове (скажімо, за два роки пройде тисяч 60).
|
|
Вернуться к началу |
|
|
zaporozhets
Зарегистрирован: 11.03.2014 Сообщения: 455 Откуда: Ukraine,Zaporizhia
|
Добавлено: 06.04.2015 11:23 Заголовок сообщения: |
|
|
А на яке авто збираєтесь ставити?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Хтось
Зарегистрирован: 06.04.2015 Сообщения: 8
|
Добавлено: 06.04.2015 12:03 Заголовок сообщения: |
|
|
На легкове з двигуном під норми євро 5.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
armenak
Зарегистрирован: 22.02.2015 Сообщения: 174 Откуда: г.Днепр, Украина.
|
Добавлено: 06.04.2015 13:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Всяке ГБО, як що треба, можно зняти.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Хтось
Зарегистрирован: 06.04.2015 Сообщения: 8
|
Добавлено: 06.04.2015 13:48 Заголовок сообщения: |
|
|
Це саме собою зрозуміло. Мене просто на іншому форумі переконують, що поставити його на інше авто буде більше проблем, ніж зиску і що краще ставити нове.
Цікавить думка професіоналів
|
|
Вернуться к началу |
|
|
armenak
Зарегистрирован: 22.02.2015 Сообщения: 174 Откуда: г.Днепр, Украина.
|
Добавлено: 06.04.2015 14:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Правду казали, але можно переставити.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Хтось
Зарегистрирован: 06.04.2015 Сообщения: 8
|
Добавлено: 06.04.2015 14:06 Заголовок сообщения: |
|
|
А можете трохи аргументувати, бо мені трохи незрозуміло? Наприклад, підшипник можна зняти з одного авто і переставити на інше, можна радіо зняти і переставити і жодних явних проблем. Чому ж ГБО в цьому плані таке особливе?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
vovik gvv
Зарегистрирован: 23.05.2013 Сообщения: 319 Откуда: УКРАЇНА м. СУМИ
|
Добавлено: 06.04.2015 14:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Якщо ви купите авто з двигуном FSI то ваше ГБО точно вам ніхто не переставить. Тут треба дивитись на якому авто ГБО стоїть зараз і яке авто ви збираєтесь придбати.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Хтось
Зарегистрирован: 06.04.2015 Сообщения: 8
|
Добавлено: 06.04.2015 14:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Мова в нашій дискусії велась, що навіть якщо я куплю точнісінько таке ж авто, як маю зараз, то переставити на нього ГБО, що від'їздило скажімо 70 тисяч - гемор: будуть глюки і т.д.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
armenak
Зарегистрирован: 22.02.2015 Сообщения: 174 Откуда: г.Днепр, Украина.
|
Добавлено: 06.04.2015 15:02 Заголовок сообщения: |
|
|
Хтось
Як що у Вашому авто 2, та більш куба мотор, то ГБО з нього на 1...1,6 куба буде великим за тех.характиристиками (редуктор, форсунки та інще...), і навпаки... Також може відрізнятись по потужності двигуна, та швидкісті роботи вприска, та інщі моменти. Тому ГБО підбирають під двигун за їого особливостями.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
vovik gvv
Зарегистрирован: 23.05.2013 Сообщения: 319 Откуда: УКРАЇНА м. СУМИ
|
Добавлено: 06.04.2015 15:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Та що ми тут ребуси гадаємо . Нехай людина напише на якому авто зараз стоїть ГБО і яке авто мріє купити. Після цьго в нього буде чітка відповідь на поставлене питання. А 100 тис проїде найгірше ГБО (Турція).
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Хтось
Зарегистрирован: 06.04.2015 Сообщения: 8
|
Добавлено: 06.04.2015 16:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Ви трохи не зрозуміли суті питання.
Ну добре, хочете контретики, то буде конкретика. У мене Форд Фієста з двигуном 1.25 Зараз не стоїть ніякого ГБО, хотів би поставити, бо бачу, що в рік зможу економити від 10 тис. грн. Але планую через два роки продати автомобіль. Кажуть, що покупець за ГБО не доплатить. Як так, то логічно зняти ГБО і поставити на наступний автомобіль. Наступний буде теж малолітражка з потужністю до 100 к.с. Отакі розклади.
Але повторюсь, суперечка виникла через те, що мені "знавці" кажуть, що так буде багато гемору, бо старе ГБО буде глючити, редуктор потрібно буде перебирати за півціни його вартості і т.д.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
zaporozhets
Зарегистрирован: 11.03.2014 Сообщения: 455 Откуда: Ukraine,Zaporizhia
|
Добавлено: 06.04.2015 17:28 Заголовок сообщения: |
|
|
1. Гемору не буде, якщо у вас руки "під ключ заточені", або є друзі, родичі і інші, у яких вище описані ручки. А якщо це будуть робити десь на стороні, то може статися так, що прийдеться щось докупати, або грошей злуплять (з б/в обладнанням більше проблем).
2. На авто, з якого зняли ГБО залишаться певні сліди - "лишні" дірки у кузові та у коллекторі - це не добавить йому вартості.
3. Враховуючи сьогоднішні реаліїї що до вартості палива людина зі здоровим глуздом краще доплатить певні гроші за встановлене і налаштоване ГБО, ніж буде потім його ставити й налаштовувати. Тут просто під час торгу треба правильно акцентувати на тому, що на авто вже стоїть налаштоване ГБО.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
armenak
Зарегистрирован: 22.02.2015 Сообщения: 174 Откуда: г.Днепр, Украина.
|
Добавлено: 06.04.2015 17:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Ну раз так, то основні деталі підійдуть, але прийдеться трохи витратити кошти на трубки, шланги, мембрани для редуктора і, може, прийдется змінити форсунки, як що вони пробігли за 70 тис.км. Також, може прийдется переробити проводку (в разі як що вона буде коротка на другому авто... Пів ціни ГБО може й багато, но 1/3, можливо, займе.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|