bike777
Зарегистрирован: 04.02.2015 Сообщения: 2 Откуда: львов
|
Добавлено: 04.02.2015 03:12 Заголовок сообщения: непонятки з гбо бмв v8 |
|
|
вітаю. є авто бмв е34 м60в30,v8,куплена рік тому з гбо.гбо STAG-300-8 ISA 2,форсунки матрікс у вигляді двох алюмінієвих блоків,на них пише зроблено в італії. незнаю як її встановляли. але весь час експлуатації авто мною і я так підозрюю і попереднім власником є проблема,кожних декілька тисяч км виходить строю лямбда,або й дві. гбо вже їздив настроювати декілька раз і обслуговути,кажуть все добре працює,але все добре працює доти поки працюють лямбди,коли вмирають лямбди авто починає ковбасити і пропадає тяга,динаміка,розхід збільшується. посидівши на різних форумах,всі пишуть що криво вкарячена гбо,от слова з одного з форумів Цитата: | Дело не в лямбда-зондах а в некорректном управлении вкаряченной системой ГБО т.к. в момент работы на газу лямбда-регулирование оторвано от реальности и рано или поздно приводит к упору в предельное значение по лямбда интегратору,регистрации кода ошибки с остановкой лямбда регулирования! Зарегестрированный код ошибки(достижение предела регулирования) не говорит об неисправности лямбда-зонда!!! Достаточно просто обнулить коррекции и сбросить ошибки для воостановления работоспособности лямбда регулирования.....на время...
незнаю що з нею далі робити,так як газовщики бажання ту проблему рішати я так розумію немають. хотів би розібратись сам,але незнаю з чого починати. також як один з варіантів виходу з ладу лямбд,також з форуму | тут вопрос в том что на газу нужна правильная отстройка )) плюс вопрос в опережении зажигания)) у Вас стоит вариатор опережения угла?))) потому как на газу это очень важно)))) когда угол для бензина работает на газу то температура в выпускном коллекторе намного выше и может приводить к выходу их строя лямбд)) причина высокой температуры догорание газа в выпуске потому как газ горит дольше )) для этого поджигать его надо раньше ))
|
|