Добавлено: 05.09.2011 08:45 Заголовок сообщения: Глохне на холостих обертах.
Встановив обладнання на сієрру 2.0.
Карбюратор озон 07, проставка.
На швидкості більше 30км/год глохне після відпускання дроселя - не тримає холостих. На місці і до 30км/год все чудово, динаміка влаштовує.
Пробував до каструлі карба підєднати патрубок і відвести його
проти ходу - до моторного щита, результату не дало.
Здуру обрізав каструлю, фільтр був відкритий по периметру - це був просто п...ць, вище 60 км/год на третій не можливо було розігнатись при будь-яких маніпуляціях з настройками редуктора і дозатора. Заклеїв каструлю по периметру, залишивши невеликий отвір позаду - тяга повернулась, проблема хх залишилась. Висновок - проблема в задуванні повітря на швидкостях вище 30 км/год. Як це неподобство побороти?
Частково поборов це неподобство, тепер акселератор можна
відпускати на швидкості 45-50км/год. , завівши хобот фільтра під крило.
Один із знайомих газовиків порадив зрізати у змішувачі(новогрудська проставка) верхню пластинку в отворі, тобто залишити щілину без "навісу",
проте я не дуже розумію як це поможе - хтось пробував?
Сьогодні попробував дмухнути в гофру фільтра, коли двигун працював на холостих - задувається як свічка
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы не можете скачивать файлы